Velkommen til min hobbyblogg!

Jeg er ei jente som bor i Førre utefor Haugesund, er lærer av yrke, og mamma til en nydelig pike født i 2006. Samtidig med at jeg ble mamma, dukket også min til da fraværende kreative side opp. Har forelsket meg litt i å sy i fleece, spesielt i de kaldere månedene, det har gått mye i kjoler, dresser og luer.

Her finner du stort sett ting jeg har sydd til snuppa mi, men også ting jeg har sydd til andre, og i andre anledninger.

Du kan trykke på bildene, så blir de store.

Kontakt: baanderaa@hotmail.com

torsdag 22. november 2007

Kjoler!

Disse ble søte!!!Kjolene er laget i fleece, og er utrolig myke og behagelige på. De kan brukes både til finere anledninger og i barnehagen, meget praktiske. Ingen knapper eller glidelåser, de tres bare over hodet.

Her er bilder av et par jeg har laget:

Denne kjolen er laget i litt retropreg. Perler i gjennomsiktig, oransje og gult på blomstene. Ble kjempesøt!


Denne har hjerter fremme, med rosa perler i, og englevinger bak, med gjennomsiktige og rosa perler brodert inn...nydelig!




Til slutt et actionbilde av ei forkjølt snuppe med sin egen englekjole:

5 kommentarer:

jk sa...

Hei!

syr du noen i retrostoff da?

likte den rosa jeg :)

Mvh Janne

Lill-Marita sa...

Så flink du er å sy!
Kjempefine ting du har lagd :)

-Kosmokula-

Anonym sa...

Så masse fint du lage! Kjempeflink!
Dei kjolane såg herlige ut!

Anonym sa...

Flinke!!!

Sko nesten ønska d va jenta eg sko ha :-D

Anonym sa...

så flink du er å sy!
jeg elsket kjolen