Velkommen til min hobbyblogg!

Jeg er ei jente som bor i Førre utefor Haugesund, er lærer av yrke, og mamma til en nydelig pike født i 2006. Samtidig med at jeg ble mamma, dukket også min til da fraværende kreative side opp. Har forelsket meg litt i å sy i fleece, spesielt i de kaldere månedene, det har gått mye i kjoler, dresser og luer.

Her finner du stort sett ting jeg har sydd til snuppa mi, men også ting jeg har sydd til andre, og i andre anledninger.

Du kan trykke på bildene, så blir de store.

Kontakt: baanderaa@hotmail.com

mandag 10. mars 2008

Til en nyfødt liten kar!

Denne skal tilhøre lille Marius:


En søt helårspose, ca 110 cm lang, med dyremønster inni og poplin utenpå. Pyntet med forskjellige knapper i blått og grønt. Denne posen synes jeg passer fint til begge kjønn.



Posen kan deles i to.

Synes knapper ble en søt detalj...


1 kommentar:

Anonym sa...

Oj så flink du er til å Sy!!! Ble helt imponert her jeg! Denne posen syntes jeg ble knallfin!! Har du sydd med mønster? Tenkt om jeg hadde fått til å sy en slik da.. *drømme* ja ja jeg får vel øve meg litt på noen småting først!! Men tusen takk for inspirasjonen!! Er det lov å spørre hvor du kjøper stoff fra? (stoff og stil??)

Hilsen stine