Velkommen til min hobbyblogg!

Jeg er ei jente som bor i Førre utefor Haugesund, er lærer av yrke, og mamma til en nydelig pike født i 2006. Samtidig med at jeg ble mamma, dukket også min til da fraværende kreative side opp. Har forelsket meg litt i å sy i fleece, spesielt i de kaldere månedene, det har gått mye i kjoler, dresser og luer.

Her finner du stort sett ting jeg har sydd til snuppa mi, men også ting jeg har sydd til andre, og i andre anledninger.

Du kan trykke på bildene, så blir de store.

Kontakt: baanderaa@hotmail.com

torsdag 1. mai 2008

Stripete kjole!

Åhlens-stoffet ble også til en kjempefin kjole. Denne er str 92, og passet snuppa mi perfekt! Den er pyntet med en stor lomme på midten, og et søtt blomsterbånd både på lomma og nede langs kanten. Den er foret med rosa bomullsstoff fra brystet og opp.




1 kommentar:

sall1234 sa...

Hei på deg. Kom tilfeldig over bloggen din. Mye fint du syr... Kjolen var bare lekker.