Velkommen til min hobbyblogg!

Jeg er ei jente som bor i Førre utefor Haugesund, er lærer av yrke, og mamma til en nydelig pike født i 2006. Samtidig med at jeg ble mamma, dukket også min til da fraværende kreative side opp. Har forelsket meg litt i å sy i fleece, spesielt i de kaldere månedene, det har gått mye i kjoler, dresser og luer.

Her finner du stort sett ting jeg har sydd til snuppa mi, men også ting jeg har sydd til andre, og i andre anledninger.

Du kan trykke på bildene, så blir de store.

Kontakt: baanderaa@hotmail.com

fredag 28. november 2008

Har vært på sykurs! Lært litt om redesigning...!

Jeg og seks andre syvenninner har vært på sykurs! Jeg har lært masse, blant annet hvordan man enkelt kan sy brødkorg og toalettveske. Masse nyttige tips. Det kjekkeste var nok da jeg fikk lære hvordan jeg kunne redesigne en av mammas ullkåper, til å bli en flunkende ny ullkåpe til mi lille snuppe!
Typisk nok greide jeg å glemme å ta bilde av kåpa før jeg begynrte å klippe i den, det kom jeg ikke på før kåpa var nesten ferdig!

Men her er et bilde av kåpa etter mye klipping, hehe....

Og her er resultatet:


Den stolte eier:


Sykurs var gøy og lærerikt, kan anbefales! Læreren vår het Anne Grethe Welde Skålnes, og driver sammen med ei annen dame nettsiden symedoss.no. Sjekk ut!

2 kommentarer:

Maps#Marketing#Mga sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Maps#Marketing#Mga sa...

Adorei os modelitos e a modelo támbem...
Parábens...
Charles
http://retratosdemaringa.blogspot.com